Το 3ο Γυμνάσιο Πύργου συμμετέχει και ... παίζει

Διαβάστε τα "Digi" νέα του σχολείου μας... 

 

logo2.png
4838439.png



Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (2024-digifest-768x1086.jpg)2024-digifest-768x1086.jpg[Αφίσα]147 kB
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (DigiFestSite.pdf)DigiFest.info[Άρθρο]478 kB

Αντιπροσωπευτικά έργα και Κατασκευές που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας, από τους μαθητές μας, του 3ου Γυμνασίου Πύργου.

Υπεύθυνος καθηγητής

Στεφανίδης Ιωάννης

Collage1.jpg

 

 Collage2.jpg

 Στο Εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας έχει εγκατασταθεί από τις 21/12/2022 ένας πλήρως εξοπλισμένος σταθμός μέτρησης περιβαλλοντικών παραμέτρων και ποιότητας αέρα εσωτερικού χώρου, προσφορά του Ομίλου Μυτιληναίου. Πρόκειται για το σύστημα Science School Air Quality IoT, στο οποίο η κεντρική μονάδα Arduino UNO Wi-Fi διασυνδέεται με περιφερειακούς αισθητήρες μέτρησης περιβαλλοντικών παραμέτρων (φωτεινότητας, θερμοκρασίας/υγρασίας, ατμοσφαιρικής πίεσης, σκόνης, διοξειδίου του άνθρακα, ποιότητας αέρα). Τα δεδομένα συλλέγονται και μεταδίδονται σε έναν κεντρικό server μέσω Wi-Fi. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες έχουν πρόσβαση στα δεδομένα μέσω Η/Υ, tablet ή κινητού τηλεφώνου στην ιστοσελίδα https://iothings.network/scienceschool/station_11/ .

Στις 25/5/2023 υλοποιήθηκε εκπαιδευτική δραστηριότητα διάρκειας δύο (2) εκπαιδευτικών ωρών με ομάδα μαθητών και μαθητριών της Β' Γυμνασίου και υπεύθυνες εκπαιδευτικούς την κ. Καλδή Γεωργία (Φυσικό), την κ. Μπαχούρου (Πληροφορικής) και την κ. Νταρζάνου Αθανασία (Οικονομίας). Η δραστηριότητα είχε θέμα τη μελέτη της Ποιότητας του Αέρα Εσωτερικού Χώρου (ΠΑΕΧ) μέσω της αξιοποίησης του Science School Air Quality IoT. Οι μαθητές/τριες εργαζόμενοι/ες σε ομάδες διέκριναν την αποδεκτή ΠΑΕΧ από την ακατάλληλη για την ανθρώπινη υγεία, αναγνώρισαν τις αιτίες και τις συνέπειες της ακατάλληλης ΠΑΕΧ, επεξεργάσθηκαν τα δεδομένα από το σταθμό, αξιολόγησαν τις περιβαλλοντικές συνθήκες στο χώρο του Εργαστηρίου Πληροφορικής και τέλος κατέγραψαν τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στους χώρους του σχολείου.

 

 

20230516 124944

 

 

20230516 125051

 

 

20230516_131430.jpg

 

 

 

 

20230516 125240

Η φράση "Ονειρεύομαι να", δόθηκε, ως ένα πλαίσιο που έδινε χώρο στα παιδιά ώστε να εκφράσουν από το πιο απλό όνειρο, την πιο απλή επιθυμία τους έως τις πιο μεγάλες προσδοκίες. 

Μια απλή επιθυμία, μια δήλωση για κοινωνικά θέματα, χρησιμοποιώντας ένα μαξιλάρι, γιατί ακριβώς είναι ένα συμβολικό αντικείμενο ως προς τα όνειρα.

Ως άνθρωποι έχουμε ανάγκη το όνειρο, γι΄ αυτό το κάτι παραπάνω που ψάχνουμε απ΄την ζωή.

Πόσο διαφορετική μπορεί να γίνει η ζωή μας, μόλις αποφασίσουμε  να πάρουμε το εισιτήριο του ονείρου στα χέρια μας;

Υπεύθυνη καθηγήτρια

Καλλιμάχου Ευριδίκη 

ΠΕ08

 

1.JPG

 2.JPG  4.JPG  5.JPG
 12.JPG  18.JPG  19.JPG