Ένα βιωματικό μάθημα στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας με αξιοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας και ψηφιακών εργαλείων

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων που ενισχύουν τη βιωματική μάθηση των Αρχαίων Ελληνικών και της Πληροφορικής, την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές/τριες της Β’ Γυμνασίου με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς: Παπαδάτου Ρ., Παπουτσή Μ., Βολιανίτη Μ., Καλδή Γ., Νταρζάνου Α. και Γιαννακοπούλου Ι. επισκέφθηκαν την Αρχαία Ολυμπία. Περιηγήθηκαν στο χώρο της Ιερής Άλτεως όπου συμμετείχαν σε βιωματικό μάθημα που αφορούσε στην ιστορία, αρχιτεκτονική και χρήση συγκεκριμένων μνημείων: Φιλιππείο, Ναός του Δία, Λεωνιδαίο, Ηραίον, Νυμφαίο και Βάθρο της Νίκης του Παιωνίου.

Αξιοποιήθηκε η εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας για κινητά τηλέφωνα «Ancient Olympia» και έτσι οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στον χρόνο και να απολαύσουν στον φυσικό τους χώρο τα μνημεία εσωτερικά και εξωτερικά. Η παραπάνω εκπαιδευτική δραστηριότητα εμπλουτίστηκε με ψηφιακά εργαλεία (ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, quiz γνώσεων, κάρτες μνήμης) με τα οποία αναδείχθηκαν οι γνώσεις των μαθητών μέσα από παιγνιώδη μορφή.

 IMG-ecc09e88fdca869aa870101d191dee1d-V.jpg  IMG-947f02ed2308ad238b1338609a3386ae-V.jpg  IMG-bca1d40b19d42d09b5e17fdd1638a69d-V.jpg